Kolejne udogonienia dla naszych Klientów- eOdczyty- ZRÓB KROK W E- BOK!
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów uruchomiliśmy dodatkową usługę dla tych Państwa, którzy korzystają już z eBoka dla wodociągów oraz dla tych z klientów, którzy zechcą przejść na eBoka i eFakture.
Nowa funkcjonalność o nazwie eOdczyt daje naszym klientom możliwość samodzielnego wprowadzania stanu licznika oraz podlicznika w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Do artykułu dołączamy grafikę z instrukcją dla naszych klientów.
Po podaniu stanu liczników nasz pracownik musi jedynie zaakceptować podany stan oraz wystawić eFakture. W przyszłości planujemy uruchomienia kolejnych udogodnień dla naszych klientów.
Dla tych z Państwa którzy do tej pory nie zdecydowali się na eBok i eFakture przypominamy o dwóch prostych krokach w celu dołączenie do eBoka.
Warto "zrobić krok w eBok", a dokładnie dwa: