Accessibility
UE

Komunikat Rzecznika Praw Pacjenta

W październiku tego roku przypada pierwsza rocznica urzędowania Rzecznika Praw Pacjenta, będącego centralnym organem administracji rządowej w Polsce.

Zadaniem Rzecznika jest jak najlepsze realizowanie zapisów ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, w tym oczywiście reagowanie w każdej sytuacji, w której prawa pacjenta są naruszane.

Ogólnopolska kampania promocyjno-informacyjna ma na celu przede wszystkim rozpropagowanie wiedzy o prawach pacjenta, a także o instrumentach przysługujących pacjentom w przypadku łamania ich praw.

Jeśli Twoje prawa zostały naruszone

zadzwoń na bezpłatna infolinię

czynną od poniedziałku do piątku w godz. 9,00-21,00

800 190 590

z tel. komórkowych (opłata wg stawek operatora)

22 833 08 85

22 635 59 96

Informacji na infolinii udzielają specjaliści z zakresu ochrony zdrowia oraz prawnicy

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

al. Zjednoczenia 25

01-829 Warszawa

sekretariat@bpp.gov.pl

www.bpp.gov.pl