WÓJT GMINY KALISKA ogłasza nabór na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i sekretariatu
I. Wymagania podstawowe:
1/ wykształcenie wyższe / ewentualnie w trakcie studiów/
2/ bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
II. Wymagania dodatkowe:
1/ znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej
2/ znajomość metody projektowej PM
3/ podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
4/ komunikatywność
5/ dyspozycyjność
III. Podstawowy zakres obowiązków:
1/ prowadzenie sekretariatu i obsługa korespondencji
2/ prowadzenie dokumentacji BHP
3/ inne / np. rozliczanie delegacji służbowych, koordynacja spotkań, współpraca z innymi działami, dbałość o podstawowe zaopatrzenie/
IV. Wymagane dokumenty:
1/ życiorys /CV/
2/ list motywacyjny
3/ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
4/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
5/ kwestionariusz osobowy
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. .U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926) oraz Ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 z póz. zm.)”.
Wymagane dokumenty, umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Nabór na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i sekretariatu” należy składać osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Kaliska, ul. Nowowiejska 2 83-260 Kaliska, do dnia 03 marca 2008, do godz. 14.00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o wyniku naboru będą umieszczone w BIP na stronie internetowej Gminy Kaliska oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kaliska.