Projekt fotograficzny „ Pory roku w Gminie Kaliska”
- Data publikacji: 2013-10-31,
Regulamin projektu fotograficznego „ Pory roku w Gminie Kaliska”
Postanowienia ogólne:
-
Projekt wystawy fotograficznej to ciąg spotkań młodzieży i osób dorosłych w celu fotografowania miejsc na terenie Gminy Kaliska.
-
Spotkania dotyczące projektu odbywać się będą w czterech cyklach.
-
Cykle dotyczyć będą kolejno pór roku: jesień, zima, wiosna, lato.
-
Tematy cykli to: „Jesienna Gmina Kaliska”, „ Zima w Gminie Kaliska”, „ Gmina Kaliska Wiosną, „ Gorąca Gmina Kaliska”.
Postanowienia dotyczące uczestników w projekcie:
-
Projekt organizowany jest przez Młodzieżową Radę Gminy Kaliska.
-
W spotkaniach mogą brać udział uczniowie w wieku od 13 lat ( górna granica wieku nie jest określona).
-
Uczestnik biorący udział w pierwszym cyklu projektu nie jest zobowiązany do brania udziału w kolejnych cyklach.
-
Uczestnicy projektu będą nagradzani w 3 grupach wiekowych: I- gimnazjaliści, II – licealiści, III – dorośli.
Postanowienia dotyczące fotografowanych miejsc:
-
Fotografować będzie można przyrodę ożywioną i nieożywioną na terenie Gminy Kaliska.
-
Wybrane obiekty zależą tylko i wyłącznie od zamysłu uczestników.
Postanowienia dotyczące wyjścia plenerowego:
-
Wyjście w plener odbędzie się o umówionym wcześniej czasie i miejscu zbiórki.
-
Data oraz miejsce zbiórki na wyjście plenerowe oznaczone są na plakatach rozwieszonych na terenie Gminy Kaliska oraz na stronie Internetowej Gminy Kaliska.
-
Celem pleneru będzie fotografowanie najciekawszych i najpiękniejszych miejsc na terenie Gminy Kaliska.
-
Osoby niepełnoletnie muszą posiadać przy sobie na czas wyjścia plenerowego pisemną zgodę rodzica lub opiekuna na udział w projekcie.
-
Podczas wyjścia opiekę nad niepełnoletnimi uczestnikami sprawować będą pełnoletni członkowie Młodzieżowe Rady Gminy oraz osoby z nią powiązane (Lucyna Chwała, Natalia Osnowska, Maria Jolanta Ignaciuk, Natalia Ossowska, Maria Wróblewska)
-
Organizatorzy oraz opiekunowie nie ponoszą odpowiedzialności za sprzęt przyniesiony przez uczestników.
Postanowienia dotyczące spotkania po plenerowego oraz wystawy prac fotograficznych:
-
Każda wystawa fotograficzna poprzedzona będzie wyjściem plenerowym.
-
Tydzień po plenerze, zostanie zorganizowane spotkanie z autorami zdjęć w celu wybrania zdjęć na wystawę oraz ewentualnych poprawek fotografii (dokładna data tego spotkania zostanie ustalona z uczestnikami projektu pod koniec wyjścia plenerowego).
-
W spotkaniu, tydzień po plenerze, uczestnicy mogą, ale nie muszą brać udziału. Osoby chętne powinny przynieść ze sobą zdjęcia, które ich zdaniem nadają się na wystawę w formie elektronicznej ( ilość zdjęć nieograniczona).
-
Około dwa tygodnie po plenerze w Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach odbędzie się wystawa fotograficzna. ( dokładna data wystawy zostanie określona na wyjściu plenerowym).
-
Wystawie konkursowej mogą brać udział tylko te prace, które zostały zrobione podczas wyjścia plenerowego.
-
Każdy z uczestników projektu może zgłosić na wystawę maksymalnie 3 fotografie.
-
Zdjęcie na wystawę powinno być wywołane w formacie 15x 21.
-
Fotografie konkursowe należy dostarczyć do Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach nie później niż tydzień przed określoną wcześniej datą wystawy.
-
W każdej z 3 grup wiekowych wybrane zostaną 3 prace, które będą nagrodzone.
-
Nagrody konkursowe sponsoruje Wójt Gminy Kaliska oraz Rada Gminy Kaliska.
-
Kontakt e-mail: mdrgminykaliska@gmail.com oraz na facebook.com/MRGKaliska.
REGULAMIN DOSTĘPNY RÓWNIEŻ NA STONIE GMINY KALISKA ORAZ NA FUNPAGE MŁODZIEŻOWEJ RADY GMINY KALISKA.