Accessibility
UE

Projekt fotograficzny „ Pory roku w Gminie Kaliska”

Regulamin projektu fotograficznego „ Pory roku w Gminie Kaliska”

Postanowienia ogólne:

  1. Projekt wystawy fotograficznej to ciąg spotkań młodzieży i osób dorosłych w celu fotografowania miejsc na terenie Gminy Kaliska.
  2. Spotkania dotyczące projektu odbywać się będą w czterech cyklach.
  3. Cykle dotyczyć będą  kolejno pór roku: jesień, zima, wiosna, lato.
  4. Tematy cykli to: „Jesienna Gmina Kaliska”, „ Zima w Gminie Kaliska”, „ Gmina Kaliska Wiosną, „ Gorąca Gmina Kaliska”.

Postanowienia dotyczące uczestników w projekcie:

  1. Projekt organizowany jest przez Młodzieżową Radę Gminy Kaliska.
  2. W spotkaniach mogą brać udział uczniowie w wieku od 13 lat ( górna granica wieku nie jest określona).
  3. Uczestnik biorący udział w pierwszym cyklu projektu nie jest zobowiązany do brania udziału w kolejnych cyklach.
  4. Uczestnicy projektu będą nagradzani w 3 grupach wiekowych: I- gimnazjaliści, II – licealiści, III – dorośli.

Postanowienia dotyczące fotografowanych miejsc:

  1. Fotografować będzie można przyrodę ożywioną i nieożywioną na terenie Gminy Kaliska.
  2. Wybrane obiekty zależą tylko i wyłącznie od zamysłu uczestników.

Postanowienia dotyczące wyjścia plenerowego:

  1. Wyjście w plener odbędzie się o umówionym wcześniej czasie i miejscu zbiórki.
  2. Data oraz miejsce zbiórki na wyjście plenerowe oznaczone są na plakatach rozwieszonych na terenie Gminy Kaliska oraz na stronie Internetowej Gminy Kaliska.
  3. Celem pleneru będzie fotografowanie najciekawszych i najpiękniejszych miejsc na terenie Gminy Kaliska.
  4.  Osoby niepełnoletnie muszą posiadać przy sobie na czas wyjścia plenerowego pisemną zgodę rodzica lub opiekuna na udział w projekcie.
  5. Podczas wyjścia opiekę nad niepełnoletnimi uczestnikami sprawować będą pełnoletni członkowie Młodzieżowe Rady Gminy oraz osoby z nią powiązane (Lucyna Chwała, Natalia Osnowska, Maria Jolanta Ignaciuk, Natalia Ossowska, Maria Wróblewska)
  6. Organizatorzy oraz opiekunowie nie ponoszą odpowiedzialności za sprzęt przyniesiony przez uczestników.

Postanowienia dotyczące spotkania po plenerowego oraz wystawy prac fotograficznych:

  1. Każda wystawa fotograficzna poprzedzona będzie wyjściem plenerowym.
  2. Tydzień po plenerze, zostanie zorganizowane spotkanie z autorami zdjęć  w celu wybrania zdjęć na wystawę oraz ewentualnych poprawek fotografii (dokładna data tego spotkania zostanie ustalona z uczestnikami projektu pod koniec wyjścia plenerowego).
  3. W spotkaniu, tydzień po plenerze, uczestnicy mogą, ale nie muszą brać udziału. Osoby chętne powinny przynieść ze sobą zdjęcia, które ich zdaniem nadają się na wystawę  w formie elektronicznej ( ilość zdjęć nieograniczona).
  4.  Około dwa tygodnie po plenerze w Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach  odbędzie się wystawa fotograficzna. ( dokładna data wystawy zostanie określona na wyjściu plenerowym).
  5.  Wystawie konkursowej mogą brać udział tylko te prace, które zostały zrobione podczas wyjścia plenerowego.
  6. Każdy z uczestników projektu może zgłosić na wystawę maksymalnie  3 fotografie.
  7.  Zdjęcie na wystawę powinno być wywołane w formacie 15x 21.
  8. Fotografie konkursowe należy dostarczyć do Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Kaliskach nie później niż tydzień przed określoną wcześniej datą wystawy.
  9. W każdej z 3 grup wiekowych wybrane zostaną 3 prace, które będą nagrodzone.
  10. Nagrody konkursowe sponsoruje Wójt Gminy Kaliska oraz Rada Gminy Kaliska.
  11. Kontakt e-mail: mdrgminykaliska@gmail.com  oraz na facebook.com/MRGKaliska.

 

REGULAMIN DOSTĘPNY RÓWNIEŻ NA STONIE GMINY KALISKA ORAZ NA FUNPAGE MŁODZIEŻOWEJ RADY GMINY KALISKA.