Accessibility
UE

Radośni na wycieczce w Poznaniu i Wrocławiu

W pierwszej połowie września nasza grupa wzięła udział w trzydniowej wycieczce do Poznania i Wrocławia. W drogę wyruszyliśmy wczesnym rankiem, a naszym pierwszym celem był Poznań. Tam w towarzystwie przewodnika zwiedziliśmy  Poznańską Farę- Kościół o przepięknym wystroju, Katedrę Poznańską i jej Podziemia, w których mieszczą się grobowce pierwszych władców Polski Mieszka I i króla Bolesława Chrobrego. Następnie byliśmy na Starym Rynku, gdzie wysłuchaliśmy hejnału z Wieży Ratuszowej i zobaczyliśmy słynne poznańskie koziołki, a przed przejazdem do Wrocławia byliśmy w Pięknej Palmiarni. Pierwszego dnia we Wrocławiu zobaczyliśmy Panoramę Racławicką, która wywarła na wszystkich niesamowite wrażenia, zwiedziliśmy Ostrów Tumski, Ogród Botaniczny i Halę Stulecia z Zabytkową Pergolą i Wrocławską Fontanną multimedialną. Kolejnego dnia zwiedziliśmy Wyspę Piasek, Stare Miasto oraz Wrocławski Ratusz. Naszą wycieczkę, już drugą w tym gronie uważamy za bardzo udaną. Cieszymy się, że poznaliśmy następne piękne miejsca naszego kraju, a także razem przyjemnie spędziliśmy czas.