Accessibility
UE

Zaproszenie do składania ofert - zapytanie ofertowe na przeprowadzenie prac konserwatorskich

                                                        

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                Piece, 08.07.2024 r.

                                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                         ZAPYTANIE OFERTOWE

                                                                                                  nr 1/2024

                                                                                                                                                

na przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Odnowienie i uzupełnienie tynków oraz okładzin architektonicznych zewnętrznych Kościoła rzymskokatolickiego p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach z uwzględnieniem charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki”- ZADANIE DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW NR RPOZ/2022/4519/PolskiLad

 

Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty na podstawie kryterium określonego w zapytaniu, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

  • Zamawiający:

Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach

ul. Kościelna 10,

83-261 Piece

tel. (58) 587-18-08

https://pieceparafia.web.app/ 

 

Osoba do kontaktu:

Proboszcz Parafii- ks. dr Bogdan Kozłowski,

tel.: 733 734 413,

e-mail: pieceparafia@gmail.com

 

  • Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), z uwagi na wyłączenie Podmiotu (Zamawiającego) z obowiązku stosowania przepisów tejże ustawy, wskazanym w art. 6 PZP.

  • Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane prowadzone w ramach inwestycji pn.: „Odnowienie i uzupełnienie tynków oraz okładzin architektonicznych zewnętrznych Kościoła rzymskokatolickiego p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach z uwzględnieniem charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki”- ZADANIE DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW NR RPOZ/2022/4519/PolskiLad.
  2. Inwestycja realizowana na działce ewidencyjnej nr: 6 obręb Iwiczno, Gmina Kaliska, przy ul. Kościelnej 10 w miejscowości Piece.
  3. Budynki objęte Przedmiotem zamówienia, tj. Kościół rzymskokatolicki parafialny p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach wraz z wieżą i plebanią, jak również obiekty zlokalizowane wokół budynków- cmentarz z bramą, dwa odcinki ogrodzenia, starodrzew i działka nr 6, na której wymienione obiekty są posadowione, Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr RD.5140.21.2014.AS.10 z dnia 30 stycznia 2015r. wpisane zostały do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr rejestru A-1909.
  4. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
  1. Projekcie budowlanym pn.: „Projekt remontu i termomodernizacji Kościoła oraz plebanii p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach wraz z oświetleniem zewnętrznym terenu i budynku”, stanowiącym załącznik do decyzji Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.5.41.2021 z dnia 27.10.2021 r., zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę;
  2. Programie prac konserwatorskich i renowacyjnych Kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa i budynku plebanii znajdujących się Piecach w województwie pomorskim, stanowiącym załącznik do Decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ZN.5142.305.2021.AP z dnia 02.08.2021 r., zezwalającej na prowadzenie prac konserwatorskich i prac budowlanych przy w/w zabytkach;
  3. Przedmiarach i obmiarach;
  4. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
  5. Niniejszym zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.

 

Uwaga:

Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien
je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.

 

Link do dokumentacji projektowej zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. Nie ograniczając się do niżej wymienionych prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowanych, lecz zgodnie ze wszystkimi określonymi w dokumentacji, w ramach ceny umownej, Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. Realizację części Projektu budowlanego pn.: „Projekt remontu i termomodernizacji Kościoła oraz plebanii p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach wraz z oświetleniem zewnętrznym terenu i budynku” – inwestycja na terenie działki nr: 6,
    w miejscowości Piece, obręb Iwiczno, Gmina Kaliska wraz z „Programem prac konserwatorskich i renowacyjnych Kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa i budynku plebanii znajdujących się Piecach w województwie pomorskim” w zakresie odnowienia i uzupełnienia tynków oraz okładzin architektonicznych zewnętrznych Kościoła oraz plebanii z uwzględnieniem charakterystycznej dla tych zabytków kolorystyki, wraz z wykonaniem robót towarzyszących, poprzez m.in.:
    • rozebranie opasek przylegających bezpośrednio do ścian kościoła i plebanii oraz:

- Kościół: zdjęcie warstwy ziemi do głębokości fundamentów, oczyszczenie powierzchni murów, wykucie luźnych spoin, wykonanie warstwy wyrównującej, wykonanie impregnacji hydrofobowej fundamentów, wykonanie warstwy odsączającej wraz z drenażem, ponowne ułożenie opaski po całym obwodzie z bruku polnego bądź kostki granitowej łupanej.

- Plebania: zdjęcie warstwy ziemi na całej wysokości ścian fundamentowych (również w części podpiwniczonej), oczyszczenie powierzchni murów, wykucie luźnych spoin, wykonanie warstwy wyrównującej, wykonanie impregnacji hydrofobowej fundamentów, wykonanie warstwy odsączającej wraz z drenażem, ponowne ułożenie opaski po całym obwodzie z bruku polnego bądź kostki granitowej łupanej;

  • zbicie (usunięcie) wszystkich tynków;
  • usunięcie porastającej roślinności i wykonanie dezynfekcji elewacji murów z kamienia i cegły, porażonych biologicznie, preparatem glono- i grzybobójczym;
  • wykucie luźnej zaprawy wapiennej lub cementowej ze spoin ;
  • oczyszczenie powierzchni murów ;
  • oczyszczenie spoin ;
  • ostrożne wykucie z muru uszkodzonych cegieł zabytkowych i wstawienie nowych;
  • wykonanie wypełnienia pęknięć, rys i pustek, niewielkich nierówności i zagłębień podłoża w fragmentach murów kamiennych i ceglanych upłynnioną zaprawą iniekcyjną;
  • w przypadku rys, pęknięć i rozwarstwień wykonanie klamrowania murów w postaci prętów, bądź metodą STATIbar. Dotyczy również murów wieży jak i fragmentów muru w okolicach murłaty;
  • impregnacja hydrofobowa murów z kamienia i cegły;
  • uzupełnienie ubytków w murach z kamienia i cegły;
  • uzupełnienie spoin murów z kamienia i cegły;
  • demontaż istniejącego oprzewodowania na zewnątrz obiektów i wykonanie nowego dla instalacji elektrycznej, oświetlenia (wg projektu elektrycznego) oraz nagłośnienia zewnętrznego budynku, z włączeniem do istniejącej rozdzielni;
  • wykonanie wzmocnienia osypujących się partii murów kamiennych;
  • wzmocnienie podłoży pod tynk;
  • nałożenie obrzutki renowacyjnej polepszającej przyczepność na oczyszczone mury;
  • odtworzenie tynków w nowej technologii, tj. pełnowymiarowe tynki wapienne z dodatkiem trasu TPK i wykończone zacieraną na gładko szpachlówką KSM;
  • gruntowanie podloża pod farby silikatowe;
  • wykończenie tynków krzemianową farbą fasadową LK 300 w kolorze jasnoszarym RAL 9002;
  • prace konserwatorskie przy schodach wejściowych na plebanię- odtworzenie (rozebranie i ponowne wymurowanie) bocznych ścian schodów zewnętrznych  do obiektu (z kamienia- analogicznie jak ściany kościoła);
  • wykonanie izolacji poziomej- drenaż z odprowadzeniem.
  • Jak również:
  1. demontaż zbędnych elementów elewacji, takich jak np.: uchwyty po przyłączu napowietrznym i wszelkich innych niepotrzebnych elementów;
  2. przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejących, o ile w trakcie prac wystąpi konieczność wykonania takiej przebudowy;
  3. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
  4. wykonanie, po zakończeniu robót, pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę;
  5. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego zadania, z uwzględnieniem ewentualnych zmian mających miejsce na etapie jego realizacji - 3 egz. wersji papierowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej, na płycie CD bądź pendrive, przy czym wersja elektroniczna musi być całkowicie zgodna z wersją papierową;
  6. przygotowanie i załączenie do dokumentacji powykonawczej kosztorysu powykonawczego na potrzeby rozliczenia zrealizowanych prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych (1 egz.);
  7. przeprowadzenie badań, prób i sprawdzeń wszystkich instalacji, załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej, jak również atestów, deklaracji, aprobat technicznych, certyfikatów stosowania i innych;
  8. przygotowanie i załączenie do dokumentacji powykonawczej dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania przez Zamawiającego, w tym odbioru przez służby konserwatorskie;
  9. współpraca z nadzorem inwestorskim Zamawiającego oraz służbami konserwatorskimi.
  • Warunki realizacji zamówienia:
  1. Przystępując do realizacji robót oraz w okresie ich trwania Wykonawca zobowiązany jest do:
    1. zorganizowania na swój koszt terenu budowy;
    2. prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.;
    3. zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem oraz nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy;
    4. przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do jego wykonania były nowe, posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami;
    5. zapewnienia realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, zapisami dokumentacji projektowej, uzyskanymi decyzjami i uzgodnieniami, niniejszym zapytaniem ofertowym oraz z zaleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru;
    6. ewentualnej naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
    7. załatwienia wszystkich formalności i pokrycia całości kosztów związanych z wykonaniem zadania;
    8. informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić;
    9. przedstawianie wniosków materiałowych do Inspektor Nadzoru sporządzonych dla materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania celem ich zatwierdzenia;
    10. przywrócenia do należytego stanu i porządku na terenie budowy wraz z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji, a także (w razie korzystania) nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
    11. usuwania w sposób prawidłowy odpadów - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska.
  2. Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych oraz zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru.
  3. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom nieruchomości za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.
  4. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia.
  5. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę gwarancyjną. Minimalny okres gwarancji jakości dla Przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy liczony od dnia następnego po dniu odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.
  6. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, w tym w szczególności: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
    (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725  ze. zm.) oraz aktami wykonawczymi, ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U z 2022 r., poz. 840 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650 ze zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 54), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2023r. poz. 1587 ze zm.) oraz wymaganiami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
  7. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym prowadzone będą roboty, przed dostępem osób trzecich.
  8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie prowadzenia prac i robót ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
  9. Kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnioną budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, która posiada uprawnienia określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  10. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  11. Wytyczne materiałowe, montażowe oraz dotyczące wyposażenia i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego zawarte zostały w dokumentach, o których mowa w ust. 4 i 5 rozdziału III niniejszego zapytania ofertowego.
  12. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością zapytania ofertowego i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją jego zapisów, wydanych w trakcie jego trwania oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.

UWAGA:

Jeśli gdziekolwiek w zapytaniu ofertowym lub dokumentacji technicznej Przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, to ma to charakter porównawczy i Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i kolorystycznych.

Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w zapytaniu ofertowym. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać przedłożony na wezwanie Zamawiającego. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji.

Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (Wykonawca powinien wskazać w ofercie te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w opisie Przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej, po uzyskaniu akceptacji Inwestora, Inspektora nadzoru i Projektanta.

  1. Wykonawca wykona Przedmiot umowy w terminie do dnia 20.12.2024 r.
  2. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu fakturę VAT/rachunek, po wykonaniu zadania. Faktura VAT/ rachunek powinien wyszczególniać prace wraz z ceną jednostkową, kwotą podatku VAT oraz kwotą brutto.
  3. Całość wynagrodzenia Wykonawcy wypłacona zostanie w dwóch transzach: 2% wynagrodzenia w formie zaliczki, pozostała kwota wynagrodzenia po dokonaniu odbioru końcowego Przedmiotu umowy,  potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego, nie wcześniej jednak niż po wypłacie środków z promesy przez Bank Gospodarstwa Krajowego i po otrzymaniu dotacji przez Zamawiającego od Gminy Kaliska.

 

  • Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone
    w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  4. Oferta winna być napisana czytelnie i podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy oraz opieczętowana.
  5. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia odbył wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.
  6. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
    1. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
    2. kosztorys ofertowy prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych, zgodny z Przedmiotem zamówienia, zawierający pozycje takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie;
    3. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
    4. w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć skan oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie stosownego pełnomocnictwa;
    5. wykaz prac potwierdzający, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy prace konserwatorskie i restauratorskie wykonane w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości min. 700 000,00 zł brutto każda, zgodnie z załącznikiem
      nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca w celu wykazania, że posiada wiedzę, doświadczenie złoży na formularzu ofertowym stosowne oświadczenie oraz załączy odpowiednie dokumenty (np.: protokoły odbioru prac, zaświadczenia, listy urzędowe, listy rekomendacyjne podpisane przez inwestora, referencje, itp.) potwierdzające, że prace, o których mowa powyżej, zostały wykonane zgodnie z zapisami sztuki konserwatorskiej i prawidłowo ukończone. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji powyższych informacji.
    6. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4);
    7. uwierzytelnioną kopię dokumentów potwierdzających posiadane uprawnień przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do kierowania i nadzorowania robót, w tym określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 840 ze zm.).
  7. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

 

  • Miejsce, termin oraz opis sposobu składania ofert:

    1. Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach,
      ul. Kościelna 10, 83-261 Piece, w zamkniętej kopercie do dnia 09 sierpnia 2024 r. do godz. 12.00.
    2. Zamknięta koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana do Zamawiającego i oznakowana następująco: Oferta na „Odnowienie i uzupełnienie tynków oraz okładzin architektonicznych zewnętrznych Kościoła rzymskokatolickiego p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach”, nie otwierać przed 09 sierpnia 2024r. godz. 12:15" i zawierać nazwę i dokładny adres Wykonawcy.
    3. Oferta złożona po terminie, bez względu na przyczynę, nie będzie rozpatrywana.
    4. Oferta musi mieć formę pisemną i być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
    5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich  ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

 

  • Opis sposobu obliczania ceny:

    1. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
    3. Cenę oferty należy potwierdzić poprzez sporządzenie i dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego dla realizowanego zadania, zawierającego pozycję takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie.
    4. Cena ofertowa powinna obejmować całość prac związanych z wykonaniem Przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 – formularz ofertowy).
    5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
    6. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji Przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zapytaniu ofertowym będą odbywał się w złotych polskich.

 

  • Kryterium wyboru oferty:

    1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta kompletna zawierająca najniższą cenę.

 

  • Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:

    1. Rozpoczęcie realizacji inwestycji nastąpi w terminie 7 dni od podpisania Umowy.
    2. Wykonawca, który w wyniku niniejszego zapytania ofertowego uzyska zamówienie, zobowiązany jest w dniu podpisania umowy złożyć w siedzibie Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej (zapis na nośniku CD lub pendrive w formacie pdf.):
  1. kosztorysy szczegółowe, w oparciu o które złożył ofertę;
  2. harmonogram realizacji robót (rzeczowo-finansowy), który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego (w ciągu 5 dni od jego otrzymania) oraz stanowił załącznik do umowy zawartej przez strony. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia tych uwag i przedłożenia Zamawiającemu poprawnego dokumentu w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszonych przez Zamawiającego uwag.

 

Przedłożony przez Wykonawcę harmonogram winien być spójny ze szczegółową wyceną robót przedłożoną przez Wykonawcę w dniu podpisania umowy oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego. Wycena będzie miała charakter poglądowy. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

 

Harmonogram rzeczowo-finansowy winien uwzględniać w szczególności:

  1. kolejność, w jakiej Wykonawca zamierza prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, termony wykonania, daty rozpoczęcia i zakończenia robót składających się na przedmiot umowy, kolejność zamawiania przez Wykonawcę urządzeń i dostaw na teren budowy, założenie prowadzenia stałych dostaw materiałów na teren budowy w zakresie niezbędnym do zachowania ciągłości robót budowlanych, co najmniej na poziomie określonym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego;
  2. ogólny opis metod realizacji robót budowlanych i etapów realizacji umowy;
  3. informacje dotyczące liczebności personelu Wykonawcy oraz poszczególnych typów sprzętu Wykonawcy, niezbędnych do realizacji robót budowlanych lub realizacji etapu robót;
  4. szacowanie przerobu i płatności (brutto) w układzie miesięcznym;
    1. Wykonawca zrealizuje Przedmiot zamówienia w terminie  do dnia 20.12.2024r.

 

  • Sposób i miejsce publikacji zamówienia:

Upublicznienie zapytania ofertowego następuje poprzez jego umieszczenie stronie internetowej Zamawiającego https://pieceparafia.web.app/  , oraz  Gminy Kaliska www.kaliska.pl .

 

  • Inne postanowienia:
  1. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie innej niż złoty polski.
  2. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część wykonania zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tego zamówienia.
  3. Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.
  4. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia oferty.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

Załączniki:

  1. Link do dokumentacji projektowej.
  2. Formularz ofertowy.
  3. Wykaz prac.
  4. Wykaz osób.
  5. Wzór umowy.
  6. Wykaz prac po zmianie z dnia 08.08.2024r.

Skan zapytania ofertowego Elewacja Koscioła w Piecach.pdf

Skan zapytania ofertowego Elewacja Kościoła w Piecach po zmianie z dnia 08.08.2024