Zaproszenie do składania ofert - zapytanie ofertowe na przeprowadzenie prac konserwatorskich
- Data publikacji: 2024-07-08,
Piece, 08.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr 1/2024
na przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Odnowienie i uzupełnienie tynków oraz okładzin architektonicznych zewnętrznych Kościoła rzymskokatolickiego p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach z uwzględnieniem charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki”- ZADANIE DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW NR RPOZ/2022/4519/PolskiLad
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty na podstawie kryterium określonego w zapytaniu, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach
ul. Kościelna 10,
83-261 Piece
tel. (58) 587-18-08
https://pieceparafia.web.app/
Osoba do kontaktu:
Proboszcz Parafii- ks. dr Bogdan Kozłowski,
tel.: 733 734 413,
e-mail: pieceparafia@gmail.com
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), z uwagi na wyłączenie Podmiotu (Zamawiającego) z obowiązku stosowania przepisów tejże ustawy, wskazanym w art. 6 PZP.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane prowadzone w ramach inwestycji pn.: „Odnowienie i uzupełnienie tynków oraz okładzin architektonicznych zewnętrznych Kościoła rzymskokatolickiego p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach z uwzględnieniem charakterystycznej dla tego zabytku kolorystyki”- ZADANIE DOFINANSOWANE Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW NR RPOZ/2022/4519/PolskiLad.
- Inwestycja realizowana na działce ewidencyjnej nr: 6 obręb Iwiczno, Gmina Kaliska, przy ul. Kościelnej 10 w miejscowości Piece.
- Budynki objęte Przedmiotem zamówienia, tj. Kościół rzymskokatolicki parafialny p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach wraz z wieżą i plebanią, jak również obiekty zlokalizowane wokół budynków- cmentarz z bramą, dwa odcinki ogrodzenia, starodrzew i działka nr 6, na której wymienione obiekty są posadowione, Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr RD.5140.21.2014.AS.10 z dnia 30 stycznia 2015r. wpisane zostały do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod nr rejestru A-1909.
- Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
- Projekcie budowlanym pn.: „Projekt remontu i termomodernizacji Kościoła oraz plebanii p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach wraz z oświetleniem zewnętrznym terenu i budynku”, stanowiącym załącznik do decyzji Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.5.41.2021 z dnia 27.10.2021 r., zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę;
- Programie prac konserwatorskich i renowacyjnych Kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa i budynku plebanii znajdujących się Piecach w województwie pomorskim, stanowiącym załącznik do Decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ZN.5142.305.2021.AP z dnia 02.08.2021 r., zezwalającej na prowadzenie prac konserwatorskich i prac budowlanych przy w/w zabytkach;
- Przedmiarach i obmiarach;
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Niniejszym zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami.
Uwaga:
Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien
je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
Link do dokumentacji projektowej zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Nie ograniczając się do niżej wymienionych prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowanych, lecz zgodnie ze wszystkimi określonymi w dokumentacji, w ramach ceny umownej, Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Realizację części Projektu budowlanego pn.: „Projekt remontu i termomodernizacji Kościoła oraz plebanii p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piecach wraz z oświetleniem zewnętrznym terenu i budynku” – inwestycja na terenie działki nr: 6,
w miejscowości Piece, obręb Iwiczno, Gmina Kaliska wraz z „Programem prac konserwatorskich i renowacyjnych Kościoła p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa i budynku plebanii znajdujących się Piecach w województwie pomorskim” w zakresie odnowienia i uzupełnienia tynków oraz okładzin architektonicznych zewnętrznych Kościoła oraz plebanii z uwzględnieniem charakterystycznej dla tych zabytków kolorystyki, wraz z wykonaniem robót towarzyszących, poprzez m.in.:
- rozebranie opasek przylegających bezpośrednio do ścian kościoła i plebanii oraz:
- Kościół: zdjęcie warstwy ziemi do głębokości fundamentów, oczyszczenie powierzchni murów, wykucie luźnych spoin, wykonanie warstwy wyrównującej, wykonanie impregnacji hydrofobowej fundamentów, wykonanie warstwy odsączającej wraz z drenażem, ponowne ułożenie opaski po całym obwodzie z bruku polnego bądź kostki granitowej łupanej.
- Plebania: zdjęcie warstwy ziemi na całej wysokości ścian fundamentowych (również w części podpiwniczonej), oczyszczenie powierzchni murów, wykucie luźnych spoin, wykonanie warstwy wyrównującej, wykonanie impregnacji hydrofobowej fundamentów, wykonanie warstwy odsączającej wraz z drenażem, ponowne ułożenie opaski po całym obwodzie z bruku polnego bądź kostki granitowej łupanej;
- zbicie (usunięcie) wszystkich tynków;
- usunięcie porastającej roślinności i wykonanie dezynfekcji elewacji murów z kamienia i cegły, porażonych biologicznie, preparatem glono- i grzybobójczym;
- wykucie luźnej zaprawy wapiennej lub cementowej ze spoin ;
- oczyszczenie powierzchni murów ;
- oczyszczenie spoin ;
- ostrożne wykucie z muru uszkodzonych cegieł zabytkowych i wstawienie nowych;
- wykonanie wypełnienia pęknięć, rys i pustek, niewielkich nierówności i zagłębień podłoża w fragmentach murów kamiennych i ceglanych upłynnioną zaprawą iniekcyjną;
- w przypadku rys, pęknięć i rozwarstwień wykonanie klamrowania murów w postaci prętów, bądź metodą STATIbar. Dotyczy również murów wieży jak i fragmentów muru w okolicach murłaty;
- impregnacja hydrofobowa murów z kamienia i cegły;
- uzupełnienie ubytków w murach z kamienia i cegły;
- uzupełnienie spoin murów z kamienia i cegły;
- demontaż istniejącego oprzewodowania na zewnątrz obiektów i wykonanie nowego dla instalacji elektrycznej, oświetlenia (wg projektu elektrycznego) oraz nagłośnienia zewnętrznego budynku, z włączeniem do istniejącej rozdzielni;
- wykonanie wzmocnienia osypujących się partii murów kamiennych;
- wzmocnienie podłoży pod tynk;
- nałożenie obrzutki renowacyjnej polepszającej przyczepność na oczyszczone mury;
- odtworzenie tynków w nowej technologii, tj. pełnowymiarowe tynki wapienne z dodatkiem trasu TPK i wykończone zacieraną na gładko szpachlówką KSM;
- gruntowanie podloża pod farby silikatowe;
- wykończenie tynków krzemianową farbą fasadową LK 300 w kolorze jasnoszarym RAL 9002;
- prace konserwatorskie przy schodach wejściowych na plebanię- odtworzenie (rozebranie i ponowne wymurowanie) bocznych ścian schodów zewnętrznych do obiektu (z kamienia- analogicznie jak ściany kościoła);
- wykonanie izolacji poziomej- drenaż z odprowadzeniem.
- Jak również:
- demontaż zbędnych elementów elewacji, takich jak np.: uchwyty po przyłączu napowietrznym i wszelkich innych niepotrzebnych elementów;
- przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejących, o ile w trakcie prac wystąpi konieczność wykonania takiej przebudowy;
- naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
- wykonanie, po zakończeniu robót, pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę;
- wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego zadania, z uwzględnieniem ewentualnych zmian mających miejsce na etapie jego realizacji - 3 egz. wersji papierowej oraz 1 egz. wersji elektronicznej, na płycie CD bądź pendrive, przy czym wersja elektroniczna musi być całkowicie zgodna z wersją papierową;
- przygotowanie i załączenie do dokumentacji powykonawczej kosztorysu powykonawczego na potrzeby rozliczenia zrealizowanych prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych (1 egz.);
- przeprowadzenie badań, prób i sprawdzeń wszystkich instalacji, załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej, jak również atestów, deklaracji, aprobat technicznych, certyfikatów stosowania i innych;
- przygotowanie i załączenie do dokumentacji powykonawczej dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania przez Zamawiającego, w tym odbioru przez służby konserwatorskie;
- współpraca z nadzorem inwestorskim Zamawiającego oraz służbami konserwatorskimi.
- Warunki realizacji zamówienia:
- Przystępując do realizacji robót oraz w okresie ich trwania Wykonawca zobowiązany jest do:
- zorganizowania na swój koszt terenu budowy;
- prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.;
- zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem oraz nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy;
- przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do jego wykonania były nowe, posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami;
- zapewnienia realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, zapisami dokumentacji projektowej, uzyskanymi decyzjami i uzgodnieniami, niniejszym zapytaniem ofertowym oraz z zaleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru;
- ewentualnej naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
- załatwienia wszystkich formalności i pokrycia całości kosztów związanych z wykonaniem zadania;
- informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić;
- przedstawianie wniosków materiałowych do Inspektor Nadzoru sporządzonych dla materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania celem ich zatwierdzenia;
- przywrócenia do należytego stanu i porządku na terenie budowy wraz z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji, a także (w razie korzystania) nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
- usuwania w sposób prawidłowy odpadów - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska.
- Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych oraz zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru.
- Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom nieruchomości za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.
- Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia.
- Zakres zamówienia obejmuje także obsługę gwarancyjną. Minimalny okres gwarancji jakości dla Przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy liczony od dnia następnego po dniu odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.
- Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, w tym w szczególności: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze. zm.) oraz aktami wykonawczymi, ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U z 2022 r., poz. 840 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650 ze zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 54), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2023r. poz. 1587 ze zm.) oraz wymaganiami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
- Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren, na którym prowadzone będą roboty, przed dostępem osób trzecich.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie prowadzenia prac i robót ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
- Kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnioną budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, która posiada uprawnienia określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
- Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Wytyczne materiałowe, montażowe oraz dotyczące wyposażenia i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego zawarte zostały w dokumentach, o których mowa w ust. 4 i 5 rozdziału III niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością zapytania ofertowego i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją jego zapisów, wydanych w trakcie jego trwania oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.
UWAGA:
Jeśli gdziekolwiek w zapytaniu ofertowym lub dokumentacji technicznej Przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, to ma to charakter porównawczy i Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i kolorystycznych.
Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w zapytaniu ofertowym. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać przedłożony na wezwanie Zamawiającego. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji.
Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (Wykonawca powinien wskazać w ofercie te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w opisie Przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej, po uzyskaniu akceptacji Inwestora, Inspektora nadzoru i Projektanta.
- Wykonawca wykona Przedmiot umowy w terminie do dnia 20.12.2024 r.
- Wykonawca przedłoży Zamawiającemu fakturę VAT/rachunek, po wykonaniu zadania. Faktura VAT/ rachunek powinien wyszczególniać prace wraz z ceną jednostkową, kwotą podatku VAT oraz kwotą brutto.
- Całość wynagrodzenia Wykonawcy wypłacona zostanie w dwóch transzach: 2% wynagrodzenia w formie zaliczki, pozostała kwota wynagrodzenia po dokonaniu odbioru końcowego Przedmiotu umowy, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego, nie wcześniej jednak niż po wypłacie środków z promesy przez Bank Gospodarstwa Krajowego i po otrzymaniu dotacji przez Zamawiającego od Gminy Kaliska.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone
w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferta winna być napisana czytelnie i podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy oraz opieczętowana.
- Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia odbył wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.
- Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
- kosztorys ofertowy prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych, zgodny z Przedmiotem zamówienia, zawierający pozycje takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie;
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć skan oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie stosownego pełnomocnictwa;
- wykaz prac potwierdzający, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy prace konserwatorskie i restauratorskie wykonane w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości min. 700 000,00 zł brutto każda, zgodnie z załącznikiem
nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca w celu wykazania, że posiada wiedzę, doświadczenie złoży na formularzu ofertowym stosowne oświadczenie oraz załączy odpowiednie dokumenty (np.: protokoły odbioru prac, zaświadczenia, listy urzędowe, listy rekomendacyjne podpisane przez inwestora, referencje, itp.) potwierdzające, że prace, o których mowa powyżej, zostały wykonane zgodnie z zapisami sztuki konserwatorskiej i prawidłowo ukończone. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji powyższych informacji.
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4);
- uwierzytelnioną kopię dokumentów potwierdzających posiadane uprawnień przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do kierowania i nadzorowania robót, w tym określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 840 ze zm.).
- Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
-
Kryterium wyboru oferty:
- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta kompletna zawierająca najniższą cenę.
- kosztorysy szczegółowe, w oparciu o które złożył ofertę;
- harmonogram realizacji robót (rzeczowo-finansowy), który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego (w ciągu 5 dni od jego otrzymania) oraz stanowił załącznik do umowy zawartej przez strony. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia tych uwag i przedłożenia Zamawiającemu poprawnego dokumentu w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszonych przez Zamawiającego uwag.
Przedłożony przez Wykonawcę harmonogram winien być spójny ze szczegółową wyceną robót przedłożoną przez Wykonawcę w dniu podpisania umowy oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego. Wycena będzie miała charakter poglądowy. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
Harmonogram rzeczowo-finansowy winien uwzględniać w szczególności:
- kolejność, w jakiej Wykonawca zamierza prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, termony wykonania, daty rozpoczęcia i zakończenia robót składających się na przedmiot umowy, kolejność zamawiania przez Wykonawcę urządzeń i dostaw na teren budowy, założenie prowadzenia stałych dostaw materiałów na teren budowy w zakresie niezbędnym do zachowania ciągłości robót budowlanych, co najmniej na poziomie określonym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego;
- ogólny opis metod realizacji robót budowlanych i etapów realizacji umowy;
- informacje dotyczące liczebności personelu Wykonawcy oraz poszczególnych typów sprzętu Wykonawcy, niezbędnych do realizacji robót budowlanych lub realizacji etapu robót;
- szacowanie przerobu i płatności (brutto) w układzie miesięcznym;
- Wykonawca zrealizuje Przedmiot zamówienia w terminie do dnia 20.12.2024r.
- Sposób i miejsce publikacji zamówienia:
Upublicznienie zapytania ofertowego następuje poprzez jego umieszczenie stronie internetowej Zamawiającego https://pieceparafia.web.app/ , oraz Gminy Kaliska www.kaliska.pl .
- Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie innej niż złoty polski.
- Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część wykonania zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tego zamówienia.
- Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Zamawiający nie będzie zwracał kosztów przygotowania oferty.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załączniki:
- Link do dokumentacji projektowej.
- Formularz ofertowy.
- Wykaz prac.
- Wykaz osób.
- Wzór umowy.
- Wykaz prac po zmianie z dnia 08.08.2024r.
Skan zapytania ofertowego Elewacja Koscioła w Piecach.pdf
Skan zapytania ofertowego Elewacja Kościoła w Piecach po zmianie z dnia 08.08.2024