Wprowadza się ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Urzędu Gminy w Kaliskach od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.
Zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów - w celu załatwienia spraw w Urzędzie. Obsługa klientów odbywa się wyłącznie poprzez telefon, mailowo i platformę e-Puap, wyjątek stanowi rejestracja zgonów oraz sytuacje kryzysowe. W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą w urzędzie, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Dokumenty należy składać do skrzynki podawczej w wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Powyższe zasady dotyczą również obsługi klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliskach.
Wprowadza się ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Urzędu Gminy w Kaliskach od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.
Zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów - w celu załatwienia spraw w Urzędzie. Obsługa klientów odbywa się wyłącznie poprzez telefon, mailowo i platformę e-Puap, wyjątek stanowi rejestracja zgonów oraz sytuacje kryzysowe. W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą w urzędzie, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Dokumenty należy składać do skrzynki podawczej w wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Powyższe zasady dotyczą również obsługi klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliskach.
REJON II: REJON II CZARNE, TRZECHOWO, DĄBROWA, FRANK (Kociewska), MŁYŃSK, IWICZNO (Wczasowa, Łąkowa, Słoneczna), ŁĄŻEK, CZUBEK – nieruchomości o utrudnionym dojeździe i letniskowe.
KALISKA I: (Boczna, Jasna, Kolejowa, Leśna, Łąkowa, Ogrodowa, Okrężna, Polna, Południowa, Poprzeczna, Północna, Sosnowa, Spacerowa, Starowiejska, Wschodnia, Zachodnia, Zblewska), CIECIORKA, PŁOCICZNO, DUNAJKI, FRANK (Brzozowa, Bursztynowa, Lipowa, Różana).
KALISKA II: (Ceynowy, Cicha, Długa, Dworcowa, Dziewięciu z Nieba, Firmowa, Jodłowa, Krótka, Krzywa, Malinowa, Nowa, Nowowiejska, Piaskowa, Przedszkolna, Robotnicza, Sportowa, Szkolna), DĄBROWA.