Wprowadza się ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Urzędu Gminy w Kaliskach od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.
Zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów - w celu załatwienia spraw w Urzędzie. Obsługa klientów odbywa się wyłącznie poprzez telefon, mailowo i platformę e-Puap, wyjątek stanowi rejestracja zgonów oraz sytuacje kryzysowe. W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą w urzędzie, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Dokumenty należy składać do skrzynki podawczej w wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Powyższe zasady dotyczą również obsługi klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliskach.
Wprowadza się ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Urzędu Gminy w Kaliskach od dnia 19 października 2020 r. do odwołania.
Zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów - w celu załatwienia spraw w Urzędzie. Obsługa klientów odbywa się wyłącznie poprzez telefon, mailowo i platformę e-Puap, wyjątek stanowi rejestracja zgonów oraz sytuacje kryzysowe. W szczególnych przypadkach można uwzględnić wizytę osobistą w urzędzie, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Dokumenty należy składać do skrzynki podawczej w wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Powyższe zasady dotyczą również obsługi klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliskach.
Adresy punktów i godziny przyjęć
Starostwo Powiatowe Starogardzie Gdańskim informuje, że zgodnie z ustawą od dnia 1 stycznia 2019 r. będzie realizował zadanie zlecone z zakresu administracji rządowej polegające na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Lp |
Punkty świadczenia nieodpłatnej pomocy prawnej |
Harmonogram przyjęć beneficjentów ustawy |
||
adres punktu |
umawianie wizyt |
dni przyjęć |
godziny przyjęć |
|
1. |
Czarna Woda 83-262 ul. Mickiewicza 7 |
tel. 58 587 88 50 wew. 39 (w godzinach otwarcia) |
poniedziałek |
1200 - 1600
|
wtorek - piątek |
1100 - 1500
|
|||
2. |
Starogard Gdański 83-200 ul. Kanałowa 3 |
tel. 58 72 707 31 (w godzinach otwarcia) |
poniedziałek – piątek |
730 - 1130
|
3. |
Starogard Gdański 83-200 ul. Kanałowa 3 |
tel. 58 72 707 31 (w godzinach otwarcia) |
poniedziałek - piątek |
1130 - 1530
|
Lp |
Punkty świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego |
Harmonogram przyjęć beneficjentów ustawy (dni i godziny) |
||
adres punktu |
umawianie wizyt |
dni przyjęć |
godziny przyjęć |
|
1. |
Skarszewy 83-250 ul. Szkolna 9 |
tel. 518 067 954 (w godzinach otwarcia) |
poniedziałek, wtorek, środa, piątek |
900 - 1300
|
czwartek |
1400 - 1800
|
|||
2. |
Skórcz 83-220 ul. Główna 28 |
tel. 58 350 15 15 (w godzinach od 12.00 do 20.00) |
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek |
1230 - 1630
|
środa |
830 - 1230
|
Punkty w Skórczu i Skarszewach prowadzące nieodpłatne poradnictwo obywatelskie prowadzą również nieodpłatną mediację.
Informacje dodatkowe o punktach w poszczególnych miejscowościach:
Nieodpłatna pomoc prawna obejmuje:
Nieodpłatna pomoc prawna nie obejmuje spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, z wyjątkiem przygotowania do rozpoczęcia tej działalności.
Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie obejmuje:
Nieodpłatna mediacja obejmuje:
Nieodpłatna mediacja nie obejmuje spraw, w których:
- sąd lub inny organ wydały postanowienie o skierowaniu sprawy do mediacji lub postępowania mediacyjnego;
- zachodzi uzasadnione podejrzenie, że w relacji stron występuje przemoc.
Nieodpłatną mediację obecnie prowadzą wyłącznie punkty w Skórczu i Skarszewach.
Lista jednostek nieodplatnego poradnictwa-1-20190705130131.pdf